FAQ
Bestellingen
Yes, we ship all over the world. Shipping costs will apply, and will be added at checkout. We run discounts and promotions all year, so stay tuned for exclusive deals.
Nee, helaas kunnen we een bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst. Als je het verkeerde artikel hebt besteld, kun je ons bellen of mailen om de bestelling te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling voor het juiste artikel te plaatsen.
Verzending
It depends on where you are. Orders processed here will take 5-7 business days to arrive. Overseas deliveries can take anywhere from 7-16 days. Delivery details will be provided in your confirmation email.
You can contact us through our contact page! We will be happy to assist you.
Retourneren
Om een retourzending te doen, ga je naar retouren. Vul je ordernummer en e-mail in waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Zodra je bestelling binnen is, kun je het retourproces starten.
Ja, alle artikelen met een normale prijs die binnen 14 dagen na levering zijn gemarkeerd, kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De koper betaalt zelf de verzendkosten van de retourzending.

Contact
Heb je andere vragen?
Neem dan gerust contact met ons op via het onderstaande contactformulier.
Mail ons via info@wallartistic.nl of bel naar 📞 +31 6 20154197.
Contact
Recent bekeken
Kom erbij
@WALLARTISTIC


