Hulp nodig?
Veel gestelde vragen
Bestellingen
De meeste bestellingen die vóór 12.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt. Wij verzenden de bestelling binnen 3 dagen.
Nee, helaas kunnen we een bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst. Als je het verkeerde artikel hebt besteld, kun je ons bellen of mailen om de bestelling te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling voor het juiste artikel te plaatsen.
Verzending
Je ontvangt een e-mail met trackinginformatie zodra je item(s) zijn verzonden - wacht een paar dagen voor verwerking. Eenmaal verzonden, duurt het tussen de 1 en 2 dagen voordat de meeste bestellingen aankomen, afhankelijk van de efficiëntie van uw lokale postdienst.
De verzendkosten zijn gratis boven een bestelling van 49,99 euro.
Retourneren
Om een retourzending te doen, ga je naar retouren. Vul je ordernummer en e-mail in waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Zodra je bestelling binnen is, kun je het retourproces starten.
Ja, alle artikelen met een normale prijs die binnen 14 dagen na levering zijn gemarkeerd, kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De koper betaalt zelf de verzendkosten van de retourzending.

Contact
Heb je andere vragen?
Neem dan gerust contact met ons op via het onderstaande contactformulier.
Mail ons via info@wallartistic.nl of bel naar 📞 +31 6 20154197.
Contact
Recent bekeken
Kom erbij
@WALLARTISTIC


